همایش گرامیداشت هفته وحدت با عنوان " مسجد کانون وحدت" در ایلام برگزار می شود
همايش گراميداشت هفته وحدت با عنوان " مسجد کانون وحدت" در ايلام برگزار مي شود

همایش گرامیداشت هفته وحدت با عنوان " مسجد کانون وحدت" در ایلام برگزار می شود

حجت الا سلام و المسلمين چراغي پور، از برگزاري همايش گراميداشت هفته وحدت با عنوان " مسجد کانون وحدت " ، ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام خبر داد .
شناسه خبر : 51901 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این برنامه ها با محوریت برنامه ها و فعالیت های قرآنی و حمایت از قرآن کریم برگزار می شوند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، برگزاری همایش " مسجد کانون وحدت"  در مسجد کوثر شهر ایلام ، مهمترین برنامه گرامیداشت هفته وحدت  در سطح کانون های مساجد بیان کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن ، ختم  های دسته جمعی قرآن کریم ،  اجرای طرح تلاوت نور ، توزیع قرآن  و ادعیه ، برگزاری جشن های شادی و ایستگاههای صلواتی، پخت و توزیع غذا و نذورات، برگزاری مسابقات فرهنگی  از جمله برنامه های این هفته در سطح کانون های  مساجد خواهد بود .

 

وی، افزایش وحدت، همدلی و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان و بر حضور پرشور آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ویژه برنامه های  گرامیداشت  این هفته تاکید کرد .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان  هفته وحدت را از ایام مهم و تاثیر گزار در تاریخ و منشاء آثار و برکات زیاد در جهان اسلام دانست .